Vyhledávání:

rozšířené

Aktuality

Expedice objednávek18.12.2018
Objednávky přijaté v termínu od 20.12.2018 do 6.1.2019 budou expedovány od 7.1.2019

DOVOLENÁ07.08.2017
 Od 11.8. do 15.8. dovolená   Od 16.8 běžná provozní doba

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
»Doporučte nás

AKTUALITY

18.12.2018

Expedice objednávek

Objednávky přijaté v termínu od 20.12.2018 do 6.1.2019 budou expedovány od 7.1.2019

07.08.2017

DOVOLENÁ

 Od 11.8. do 15.8. dovolená

 

Od 16.8 běžná provozní doba

23.03.2015

Michelin AKCE dvojitý profit

Za každou zakoupenou nakladní pneu Michelin Vám náleží 600,- CZK (v rozměru 22,5'') nebo 400,- CZK (rozměry 17,5'' a 19,5''). Odměna je vyplacena formou kreditní karty Mastercard, na kterou se uvedené částky převádějí.  

Registrace do akce na adrese:

http://transport.michelin.cz

(POZOR!  odkaz funguje pouze v této podobě, nefunguje například klasicky s www před odkazem)

zde klikněte na ''dvojity profit'' a zaregistrujte svoji společnost.  Uvádí se zde pouze jedna adresa - na tuto adresu bude doručena kreditní karta, pokud jí ještě nevlastníte.

Po registraci společnosti se prihlaste do svého účtu (na stránkách je to kolonka My Account) a můžete registrovat - opet v sekci ''dvojity profit'' Vaše faktury. Registrace faktur je letos jednodušší, není nutné vypisovat typy a rozměry pneumatik, pouze počet pneu na faktuře. Poté je nutné nahrát elektronickou verzi faktury.  
Předtím ještě musíte vybrat svého dodavatele (těch může být více) a toho si přidat ke svému účtu. 
Na stránce, kde registrujete faktury můzete úplně dole vyplnit 10 místné identifikační číslo karty (nikoli 16 - místné klasické číslo karty), které najdete na své kartě vzadu nahoře. To platí pro ty, kteří již kartu vlastní.  V opačném případě Vám bude automaticky zaslána karta nová.

POZOR!  Faktury vydané v lednu musí být zaregistrované do konce března, únorové faktury do konce dubna atd.  (březnové - konec května....)

Akce platí do 30.11.2015

04.03.2015

AKCE NA PALIVO A POUKÁZKY SODEXO

Za nákup nákladních pneumatik Bridgestone, Firestone a protektorů Bandag získáte palivovou kartu Benzina nebo poukázky Sodexo.

Pravidla akce: 
www.bridgestone-promotions.eu/cz/pdfs/56_rules.pdf

Registrační formulář: www.bridgestone-promotions.eu/cz/Balicek-vyhod-jaro-2015

Akce platí pro všechny odběratele do odvolání.

11.06.2014

AKCE na podporu prodeje

Trvání: 1.6.2014 – 31.7.2014

Podpora:  Palivové poukázky v následující výši (násobek 10€, popř. 270Kč):

 

Nové nákladní pneu - Palivové poulkázky za prodej nových nákladních pneumatik Bridgestone a Firestone:

20€ celkem za 2 nové nákladní pneumatiky Bridgestone a Firestone rozměru 22.5

Protektory - Palivové poulkázky za prodej protektorů BANDAG:

60€ celkem za prodej nejméně 4 prémiových protektorů Bandag (COC a CAC) 22.5” (15€ x 4 protektory)

10€ za prodej 1 prémiového protketoru Bandag (COC a CAC) 17.5” /19,5” (10€ x 1 protektor)

Protektor + Nové nákladní pneu - Palivové poulkázky za prodej protektorů BANDAG a nových nákladních pneumatik Bridgestone a Firestone:

90€ celkem za 4 prémiové protektory Bandag (COC a CAC) 22.5” plus 2 nové nákladní pneu Bridgestone a Firestone 22,5” (15€ x 2 nové nákladní pneu a 4 protektory) 

 

 

  

29.08.2013

Bridgestone spustil nové webové stránky pro osobní pneumatiky v češtině

Bridgestone ČR spustil nové webové stránky pro české řidiče osobních a lehkých užitkových vozů, včetně kategorií SUV a 4x4. Cílem webových stránek je poskytovat řidičům aktuální informace o pneumatikách Bridgestone svěžím, atraktivním, uživatelsky přívětivým a poutavým způsobem.

Webová stránka nabízí řidičům několik různých způsobů, jak vyhledat vhodnou pneumatiku Bridgestone pro jejich vozidlo. Buď již zájemci přesně vědí, jakou pneumatiku hledají, nebo se mohou spolehnout na vyhledávač vhodných produktů Bridgestone podle zadaných parametrů.

Bridgestone před vytvořením nové webové stránky realizoval rozsáhlý spotřebitelský výzkum v několika regionech, aby lépe porozuměl potřebám řidičů a rovněž způsobu, jímž by měl Bridgestone podle nich komunikovat po internetu.


Na základě výsledků výzkumu byla webová stránka rozdělena do 2 hlavních částí:

PNEUMATIKY:
Různé způsoby pro vyhledání nejvhodnější pneumatiky pro dané vozidlo vycházejí vstříc preferencím odlišných typů zákazníků ve snaze informovat je o přednostech našich různých řad pneumatik a produktů.

VAŠE CESTA:

Kromě poskytování aktuálních zpráv, výsledků testů pneumatik, bezpečnostních tipů a dalšího obsahu se snažíme dát najevo vřelý zájem o „cesty“ našich zákazníků, ať vedou kamkoli, prostřednictvím nápadů a tipů pro každodenní cestování automobilem, ale i výlety a budoucí cestovatelské plány.

Ve všech částech webové stránky je připraven VYHLEDÁVAČ PRODEJCE, který dovede návštěvníka k nejbližšímu prodejci.

„Globální slogan značky Bridgestone ‚Your Journey, Our Passion‘ – Vaše cesta, naše vášeň – je centrem všech našich aktivit a na této filozofii je postavena i naše nová webová stránka, která inovativním způsobem usnadní život našim zákazníkům poskytováním důležitých a užitečných produktových informací a přitažlivého obsahu s cílem zlepšit celkové zážitky z jízdy, ať už sdílením nápadů pro výlety nebo radami pro bezpečnější způsob řízení,“ říká Jake Rønsholt, generální ředitel oddělení korporátní a značkové komunikace ve společnosti Bridgestone Europe.

Webová stránka věnovaná osobním pneumatikám Bridgestone je druhým plodem úspěšné spolupráce mezi společností Bridgestone Europe, britskou agenturou Amaze, která poskytuje komplexní služby v oblasti digitální komunikace, a skupinou Cegeka se sídlem v belgickém Hasseltu, jež nabízí veškeré služby v oboru informačních a komunikačních technologií.

Bridgestone je předním výrobcem letních, zimních a celoročních pneumatik pro osobní a lehké užitkové vozy včetně vozidel s pohonem všech kol a SUV. V Evropě je nabízena a vyráběna kompletní řada produktů Bridgestone.

04.05.2013

Bridgestone je nejhodnotnější značkou pneumatik na světě

 Podle nového průzkumu odborníků na oceňování značek a marketing ze společnosti Brand Finance, která se specializuje na stanovování hodnoty značek je japonský pneumatikářský gigant Bridgestone nejhodnotnější značkou pneumatik na světě. Nejnovější žebříček BrandFinance® Global 500 ukazuje, že navzdory růstu značky Michelin (aktuální hodnota 

4,36 miliardy USD) si Bridgestone udržel postavení nejhodnotnější značky pneumatik na světě. S hodnotou značky ve výši 4,45 miliardy USD překonává svého francouzského rivala o více než 100 milionů USD.

 Nejhodnotnější značky pneumatik na světě 

Pořadí v oboru 2013

Globální pořadí 2013

Globální pořadí 2012

Značka

Sídlo

Hodnota značky 2013 (mld USD)

Rating značky 2013

Hodnota značky 2012 (mld USD)

Rating značky 2012

Změna

(mld USD)

Změna (%)

1

254

235

Bridgestone

Japonsko

4,5

AA-

4,4

AA-

0,06

1 %

2

264

271

Michelin

Francie

4,4

AA+

3,9

AA

0,5

12 %

3

374

362

Continental

Německo

3,2

AA-

3,1

AA-

0,1

4 %

4

379

431

Goodyear

USA

3,2

AA-

2,7

AA-

0,5

19 %

5

-

-

Pirelli

Itálie

1,5

AA

1,3

AA-

0,2

14 %

Zdroj: BrandFinance® Global 500 (2013), hodnoty zaokrouhleny na 1 desetinné místo.

David Haigh, výkonný ředitel společnosti Brand Finance, uvedl: „Podle prognóz poroste trh s pneumatikami do roku 2015 o 5 % ročně a konkurence se na tomto rostoucím trhu stupňuje. V odvětví, v němž hrají značky mimořádnou roli, vydávají výrobci miliony dolarů na sponzorské, reklamní a propagační aktivity s cílem zvýšit svůj podíl na trhu, zejména v asijsko-pacifické oblasti, která představuje polovinu globálního trhu s pneumatikami.“

S ohledem na asijský růst upřel Bridgestone pozornost na Indii, kde nedávno otevřel nový závod v Pune s denní výrobní kapacitou 10 000 pneumatik pro osobní vozy, jíž bude dosaženo koncem letošního roku.

Růst však není jediným kritériem. Klíčový je rovněž rozvoj a ochrana značky. Čínský výrobce pneumatik Guangzhou Bolex vyrábí a prodává pneumatiky pod značkou „Gemstone“, přičemž používá stejný druh písma a barvy, jako má ochranná známka Bridgestone. Úspěšná žaloba společnosti Bridgestone na úhradu škody ve výši mnoha milionů dolarů za zneužití ochranné známky na jednom z jejích největších trhů demonstruje úsilí vedoucího výrobce pneumatik, směřující k ochraně svých práv v oblasti intelektuálního vlastnictví a k udržování hodnoty své značky v globálním měřítku.

 

 

 

04.05.2013

Bridgestone Turanza T001 se osvědčila v testech letních pneumatik autoklubu ADAC a časopisu Auto Zeitung

Letní pneumatika Bridgestone Turanza T001 sbírá uznání v nezávislých testech odborných časopisů. Magazín německého autoklubu ADAC zveřejnil ve svém nedávném vydání (03/2013) test 19 letních pneumatik pro malá vozidla v oblíbeném rozměru 185/60 R 15. Zkoušky se zaměřily na důležité provozní vlastnosti, jako je výkon na suchu a mokru, hlučnost, hospodárnost a valivý odpor. Pneumatika Turanza T001 získala v testu celkové hodnocení „dobrá“.

ADAC ve své reportáži popsal pneumatiku Turanza T001 jako „vyrovnanou pneumatiku, zejména na suchém povrchu“. Doporučil ji také řidičům, kteří chtějí nižší hladinu hlučnosti. Turanza T001 byla hodnocena jako „dobrá“ prakticky v každé kategorii včetně výkonu na mokru, hospodárnosti a valivého odporu.

Ve stejném srovnávacím testu obdržela pneumatika Bridgestone Potenza S001 s rozměrem 225/45 R 17 hodnocení „velmi dobrá“ podle všech kritérií v kategorii výkonu na suchu a známku „dobrá“ za hospodárnost, valivý odpor a ovladatelnost na mokru.

Pneumatika Turanza T001 odvedla spolehlivé výkony rovněž v nejnovějším testu letních pneumatik časopisu Auto Zeitung (č. 06/2013). Ve srovnání 12 pneumatik rozměru 215/55 R 16 V udělil časopis Auto Zeitung pneumatice Turanza T001 ocenění „velmi doporučeníhodná“. „Turanza T001 je nejlepší v akvaplaningu“, uvedli odborníci časopisu, kteří také vychvalovali „nízkou úroveň hlučnosti a valivého odporu“, jakož i „krátké brzdné dráhy“. Testovací jezdci popsali pneumatiku Turanza T001 celkově jako „dobrou vyváženou pneumatiku“.

 

Bezpečnost, komfort a hospodárnost

 Turanza T001 používá speciální dezén a novou směs s obsahem siliky, jež zajišťují nejvyšší úroveň bezpečnosti a preciznosti ovládání ve všech situacích. Vysoká úroveň tuhosti bloků a podélných ramenních bloků zaručuje optimální styk s povrchem vozovky, maximální účinnost brzdění a vynikající ovladatelnost. Díky pryžové směsi NanoPro-TechTM, patentované společností Bridgestone, poskytuje Turanza T001 dokonalou rovnováhu mezi nízkou úrovní valivého odporu a vynikajícího výkonu na mokru. Řada pneumatik Turanza T001 zahrnuje všechny běžné rozměry včetně velkých průměrů ráfku a vysokých rychlostních indexů.

   

28.01.2013

Rossi pokračuje v roli „poradce pro vývoj pneumatik“ Bridgestone

Devítinásobný mistr světa Valentino Rossi prodloužil smlouvu se společností Bridgestone Europe, podle níž bude i nadále vykonávat funkci poradce pro vývoj motocyklových pneumatik.
 
 
                 
                   Franco Annunziato, generální ředitel a prezident společnosti Bridgestone Europe, a Valentino Rossi
 
 
Stejně jako v případě dosavadní smlouvy, bude Valentino Rossi ve spolupráci se společností Bridgestone propagovat vášnivou jízdu na motocyklu mezi bikery a nadšenci v celé Evropě, a to plně v souladu s filozofií značky Bridgestone založenou na transferu zkušeností „ze závodních tratí přímo na silnice“. Rossi bude vystupovat samostatně jako profesionální jezdec. Jeho týmu MotoGP™, ani sponzorů se tato smlouva netýká.
 
„V MotoGP již mnoho let spolupracuji s Bridgestone a tato značka na mě vždy dělala dojem svou profesionalitou a kvalitou svých produktů. Pokračování této smlouvy mi dává vzrušující příležitost přispívat k vývoji nových silničních motocyklových pneumatik Bridgestone.“ - Valentino Rossi.
 
Rossi bude v rámci své role hodnotit a komentovat provozní vlastnosti motocyklových pneumatik Bridgestone, a to zejména v kategoriích hyper-sportovních, závodních a sportovně cestovních pneumatik. Bridgestone bude tuto zpětnou vazbu využívat při vývoji pneumatik, aby zákazníkům poskytoval silniční pneumatiky s lepším výkonem a vyššími bezpečnostními rezervami.
 
„Valentino Rossi je skvělou tváří naší společnosti. Prodloužením naší smlouvy jsme si zajistili rady a doporučení od jednoho z nejlepších motocyklových jezdců všech dob, abychom mohli na trh uvádět nejlepší nové pneumatiky Battlax“- Franco Annunziato, generální ředitel a prezident společnosti Bridgestone Europe.
 
Valentino Rossi patří mezi největší hvězdy v historii motocyklových závodů. Je mistrem světa v kubaturách 125 cm3, 250 cm3 a 500 cm3 a šestinásobný mistr světa MotoGP™. Italský jezdec drží také absolutní rekord se 79 vítězstvími v závodech nejvyšší kategorie.
 
Bridgestone vstoupil do MotoGP™ v roce 2002. Jezdci používající pneumatiky Bridgestone se dostali na stupně vítězů již ve druhé sezóně a v roce 2004 dvakrát projeli cílovou čárou jako první. Po průběžném rozšiřování portfolia týmů přišel první titul mistra světa na pneumatikách Bridgestone v roce 2007 a v roce 2008 tento úspěch znovu zopakoval Valentino Rossi s týmem Fiat Yamaha. V roce 2009 se Bridgestone stal prvním Oficiálním dodavatelem pneumatik pro mistrovství světa MotoGP™.
 
Bridgestone oslavil své 100. vítězství v MotoGP™ ve Velké ceně San Marina a Rimini v italském Misanu v září 2012. Bridgestone u této příležitosti uspořádal na okruhu speciální oslavu pro všechny aktéry v MotoGP™ a poděkoval milionům fanoušků tohoto motoristického sportu po celém světě za jejich dlouholetou podporu.
 
 

 

28.08.2012

Získejte poukázku na pohonné hmoty v hodnotě až 2 500 Kč

Trvání akce od 20. srpna 2012 až 31. října 2012 nebo do vyčerpání zásob.

Kupte nákladní pneumatiky Michelin a získejte poukázku na pohonné hmoty v hodnotě až 2500 Kč.

Zúčastnit se je jednoduché:

- zakupte minimálně 6 ks nákladních pneumatik Michelin,

- registrujte se na stránkách www.truckaction-michelin.cz  - stránka je spuštěna od 3. září 2012,

- poskytněte kopii faktury potvrzující nákup, buď přiložením při registraci nebo ji zašlete na adresu Michelin Česká republika, Hana Holcová, Doudlebská 5/1699, 140 00 Praha 4.

Termín pro zaslání faktury je 16. listopadu 2012.

Pro více informací a oficiální pravidla prosíme navštivte www.truckaction-michelin.cz



 

18.08.2012

Bridgestone vyvinul technologii tisku na pneumatiky

Společnost Bridgestone Corporation vyvinula novou revoluční technologii tisku na bočnice pneumatik, která se odlišuje od všech stávajících metod tisku na pneumatiky a barvení pneumatik nabízených na současném trhu.

Dosud se pro výrobu bílých pruhů a nápisů na bočnicích pneumatik používala bílá pryž. Tato metoda vyžaduje ovšem velké množství bílé pryže, aby se zabránilo změnám barvy a byla zaručena dlouhá životnost. Uvedený konvenční výrobní proces může také zvýšit hmotnost pneumatiky.

Vyspělá technologie tisku na pneumatiky vyvinutá společností Bridgestone nanáší na povrch pneumatiky základní vrstvu, která působí proti změnám barvy, dále inkousty, nově vyvinuté pro tuto technologii, a nakonec povrchovou vrstvu, chránící celek před vnějším poškozením. Díky této technologii může společnost Bridgestone vyrábět pneumatiky s kreativnějším vzhledem při současném zohlednění požadavků na ochranu životního prostředí, jako je například snižování spotřeby paliva, protože nová technologie nijak nezvyšuje hmotnost pneumatiky.

 

22.01.2012

Spuštěn nový e-shop

Dne 22.01.2012 jsme pro Vás spustili nový e-shop tyrestar.

Věříme, že s našimi službami budete spokojeni a těšíme se na Vaše objednávky.

nejnovějších 5 | všechny | zpět na úvod

Naši partneři

Provozovatel

Zasílání novinek

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách